fredag 21 januari 2011

Våran dag

Det gick jätte bra hos tandläkaren. Lilleman var superduktig. 
På leksaksaffären hittade vi en till present till Matilda.

Efter lunchen åkte vi alla till Anneli och fikade. Pojkarna lekte och busade för fullt. 
Teddie nöp A med en tång så han skrek helt hysteriskt. Inte lätt med småpojkar.
 A:s farmor var oxå där. Vi blev där i några timmar.

På vägen hem svängde vi in på affären för att komplettera lite till kvällen och köpa vin. 
Medans jag handlade fick A en korv. 
Väl hemma har jag och sonen tittat på shreck medans sambon städade köket och förberede kvällens mys. 
Vi åt räkor och baguetter, sambon och jag tog ett glas vin medans sonen drack julmust. 
A verkligen älskar räkor. Jag hade skalat sex stycken på min tallrik när han tog dom och sa tack mamma. Man kan ju inte annat än le.
 Totalt lyckade jag få i mig sex räkor, sambon några fler men det mesta hamnade i våran sons mage.
 Och det är han värd min gullunge. Nästa gång får vi nog köpa en större förpackning;-)

Nu sover sonen sen lite mer en timme tillbaka. Jag har kollat på criminal minds, super bra program tycker jag.

Önskar er alla en god natt. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar