onsdag 12 januari 2011

Ingen frukost

Frukosten var slut hemma hos oss så jag väckte sambon så jag kunde åka till bälinge för att handla. Kommer dit strax före åtta, sitter och väntar på att dom ska öppna. När klockan passerat åtta och dom fortfarande inte tänt upp butiken börjar jag fundera och inser då att dom öppnar inte förrän kl nio.
Åka in tilll stan var ju inte att tänka på då det tar för lång tid, lilleman skulle ju vara på dagis kl nio. Så jag ringer hans farmor och frågar om A får äta frukost där innan dagis och så klart fick han det.
For hem hämtade lilleman och sen till farmor som hade varit snäll och kokat kaffe till mig, riktigt lyxigt. Tre minuter över nio var han inne på dagis så vi klarade det ganska bra ändå tycker jag.

Jag och hunden tog en långpromenad när jag kom hem igen. Snön vräker ner, stora blöta flingor. Jag var dyngsur i håret när jag kom in igen. Snön är så kramig så det knarrar under fötterna när man går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar