måndag 5 september 2011

Bebis

Idag har jag varit och gosat och sniffat bebis, en arbetskollega till mig fick barn för ca en månad sen och nu äntligen lyckades vi få till det att vi kunde ses. Blev där många timmar, vi babblar så mycket så klockan bara tickar iväg. Vilken liten söt tös dom har fått. Tack Maria för en underbar förmiddag.

Lilleman har varit lite trött ikväll, märks att han inte är van att gå upp så tidigt. Vi tog en promenad till farmor och farfar för att fördriva lite tid innan han skulle i säng. Farmor var inte hemma när vi kom så vi fikade med farfar men sen dök hon upp.

Nu är jag så seg, är ju inte heller van att kliva upp så tidigt, dessutom sover jag som en kratta nu för tiden så man har inte riktigt den energin man önskade att man hade.

1 kommentar:

  1. Mmm härligt med nyfödda bebisar.
    Pip knit tröjan jag skrev om finns på Lavastore.se
    under rut mfl. Happy shopping.
    Har du varit in på Kidelin.se där finns det jätte fina och tuffa kläder till barn.
    Kram

    SvaraRadera