söndag 11 september 2011

Jag har fått min första award


Tack Kicki för den fina awarden

Kicki har givit mig awarden med motiveringen:

Min kompis från lekis, högstadiet och gymnasiet som skriver om sin vardag och livet som småbarnsmama (snart tvåbarnsmamma). Hon är även ett enormt stöd för mig nu när jag varit sjuk igen genom att ge mig kraft att kämpa vidare.

Med awarden följer vissa uppgifter.
Jag ska länka till den som givit mig den fina awarden,
svara på fem frågor och sedan ge awarden vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?

Jag hade en kompis som bloggade som jag läste och blev sugen på att själv börja. 
Det är som min lilla dagbok, där jag skriver om delar ur mitt liv, kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde för tex ett år sedan. På senare tid har det blivit ett sätt där vänner som jag inte träffar så ofta kan vara lite uppdaterade på vad som händer.

2. Vilka bloggar följer du?

Jag följer lite olika bloggar bla vänners, släktingars och några okändas.

3. Favoritfärg(er)

Har nog ingen direkt favorit färg men använder oftast svarta kläder 

4. Favoritfilm?

Oj, vet inte riktigt, finns många som är bra. 

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka & varför?

Jag har alltid drömt att någon gång åka till maldiverna. När jag sett bilder därifrån ser det så underbart ut, vackra stränder, härligt hav. Men tyvärr alldeles för lång flygresa för mig. 
Sen skulle jag faktiskt vilja åka tillbaka till fuertaventura igen. Jag gillade den ön och vi hade en underbar semester där. 

Jag vill nu ge vidare denna award till:





1 kommentar:

  1. Hejsan jag fick en Award ifrån Kicki men hur gör jag kopierar den eller finns det en länk ???

    SvaraRadera