fredag 2 september 2011

Gårdagen

Igår gick dagen i ett rasande tempo. Hann inte med något inlägg alls. Ja vad hände då

- JO först var jag på lång lunchdate med två kollegor. Åt god mat och pratade mycket, avslutade daten på konditori, mysigt. Svägerskan dök även hon upp lagom till kaffet, kul.

- Väl hemma igen åkte jag för att hämta lilleman på dagis och då mötte Tett upp oss där. A blev jätteglad när hon kom för att hämta honom.

- När vi kom hem hade min kusin och hennnes ena dotter kommit för att fika lite med oss, jätte trevligt för det inte speciellt ofta vi hinner ses.

- Vi bestämde att Tett och Robert skulle äta med oss och lagom tills vi skulle beställa pizza dök svärmor och svärfar upp så vi beställde mat till dom oxå.

- Hade en super trevlig dag och kväll. P kämpade på i sovrummet men hann inte riktigt klart men det är ju mitt fel eftersom jag bjöd hit massa folk hela tiden;-)

Det var min dag igår det.

1 kommentar: