måndag 19 mars 2012

Kalas

På lördagen var P borta hela dagen för han hade matcher i stockholm. A skulle på kalas klockan 13-15, jag tänkte först vara kvar men si det fick jag inte för killen så jag och O fick snällt åka hem till min mor medans. Vi kom tillbaka lite före kalaset skulle sluta för Lottika tyckte jag skulle komma till tårtan.
Blev kvar där lite längre än kalastiden men sen for vi in en snabbis på intersport (gränby) för att köpa ny skor till A, hans innebandyskor var alldeles för stora. Vilken stress, A sprang omkring hela tiden, O skrek som en galning i vagnen och jag varm och stressad men vi lyckades i alla fall köpa ett par skor.

Väl hemma var det bara att dammsuga lite snabbt innan jag skulle börja med maten till våra gäster. Tett, Robert och min mor skulle komma till oss. R är ju allergisk mot hunden så jag ville vara snäll och dammsuga undan det värsta innan dom kom.
Maten blev kotletter, pommes och vitlöksmör med sallad till förstås. Tett och Robert blev kvar hela kvällen, trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar