fredag 16 mars 2012

Tidig morgon

Idag bestämde sig lilltösen för att vakna redan kvart i sex, för tidigt för min smak men det är bara gilla läget och inse att jag har en morgonpigg dotter.

Blir så trött på mig själv att jag inte tagit mig tiden och orken att skriva något i bloggen, jag vet ju att jag ångrar mig efteråt. Använder den ju lite som form av dagbok, då jag har ett uruselt minne är det så skönt att kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Roligt att kunna gå tillbaka och kolla vad man gjorde en viss dag mm.

Passar på att önska er alla en toppen fredag. Min fredag kommer börja tungt då jag ska på begravning idag, kommer bli jobbigt och många tårar. Sedan blir det hem, vara med barnen en stund innan jag ska göra mig redo för lite roliga saker, återkommer om vad lite senare.

1 kommentar:

  1. Åh det är som här då, William har alltid varit morgonpigg och de tycker jag är sjukt onödigt. ;)

    Inte roligt med begravning hoppas att det gick bra ändå. :(

    Kramar

    SvaraRadera