lördag 10 mars 2012

Ojoj



Oj hela veckan har nu gått (ja i alla fall en arbetsvecka) och jag har inte skrivit ett enda inlägg, så blir det när jag inte sitter vid lilla datorn. Men ska försöka göra en kort sammanfattning av veckan.

Måndag- Gjorde inget speciellt vad jag minns

Tisdag- A hade gympa så jag satt med dom andra mammorna och fikade i omklädningsrummet
             Svärmor bjöd på middag så jag/vi slapp laga mat. Jätte gott var det. Även Kacka kom dit och åt

Onsdag- Storhandlade, Nisse, Carola och Jennifer kom hit på middag och vi diskuterade om vi skulle ha halvpension eller inte när vi åker till cypern.

Torsdag- Jag och O hade date med Sandra och Maria plus deras bebisar, super trevligt som vanligt.
             
Fredag- Jag och O hade date med min gamla bästis från högstadiet, super trevligt. Vi åt frukost ihop, fikade på smarrig morotskaka och sedan gick vi en långpromenad, blev en heldag där. Kom väl dit kvart över nio och åkte hem vid halv tre. Och pojkarna i familjen var på besök på P:s jobb och sen åkte dom ner på stan och åt lunch.

Barnen sover sen många timmar tillbaka och jag har suttit och tittat på flera avsnitt av Greys, sambon är på jobbet hela natten lång. Snart är det dags att krypa ner i sängen för mig så jag orkar med mina charmtroll imorgon. Håller tummar och tår för att dom är krya imorgon. A var lite hängig ikväll och ville inte äta mat mm och O kändes nästa lite febrig. Hoppas verkligen att dom inte blir sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar