söndag 12 december 2010

3:e advent

Idag är det ju 3:e advent. Kan inte fatta att det är julafton om inte ens två veckor. Jag har ingen julstämning alls, men så är det väl när man är vuxen. Skulle gärna vilja ha den där härliga känslan man hade som barn.
Vi är alla lite förkylda här hemma så jag och A har slappat stor del av dagen, han har lekt en hel del själv medans jag pysslat med annat (typ tvätt och sånt). Sen efter lunch bakade vi chokladbollar och då såg det ut så här:


(Kolla in hunden, sugen eller?)



For in till stan när sambon vaknat för jag skulle köpa en tomtelyckta till A som han ska ha imorgon när han ska vara tomte på lucia. Passade på att handla lite mjölk mm när jag ändå var i stan. P ringde och ville att jag köpte med snabbmat hem så så fick det bli.
Nu sitter vi alla i soffan och har fikat på chokladbollarna, kaffe och läsk. Tittar på hannas hjälplinje:-)

Önskar er alla en underbar 3:e advent.

1 kommentar: