måndag 25 juli 2011

1 timme

Blev hela en timmes sömn efter nattens jobb. Kunde verkligen inte sova, dels hade jag en fruktansvärd halsbränna som inte försvann trots medicin, kändes som jag skulle kräkas. Sen så förde familjen lite för mycket liv här hemma för min smak. Gav upp till slut och vi åkte till Ikea en sväng istället, inte det smartaste kanske, först jobba tio timmar på hårda golv och sen gå hela stora Ikea, jag lovar att min gravida kropp protesterade vilt. Så jag satt kvar i bilen när pojkarna gick in för att handla lite på ica.
Vi hade handlat lite saker till svärmor på Ikea som vi gick över och lämnade, tog även en kopp kaffe där. SEn när vi skulle hem stannade lilleman kvar för att plocka hallon. Sambon åkte iväg med jobbarkompisarna, dom skulle ut och äta och dricka öl. Själv somnade jag en halvtimme på soffan, hur skönt som helst.
När lilleman kom hem åt vi middag och sen blev det lite kvällstv.

Vi är inne i en period just nu när nattningen är lite jobbig, hoppas på att det går över tills bebisen tittar ut annars kan det bli lite jobbigt. Nu hoppas jag att han sover i alla fall. Jag kommer nog inte vara uppe allt för länge ikväll.

Önskar er en god kväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Jobbit när man inte kan sov och man är ju absolut inge trött när man är gravid :)
    Va spännande det ska bli, tänk att det är bara 9v kvar.
    Du får lägga dig lite oftare på soffan.
    Kram Sussie

    SvaraRadera