tisdag 5 juli 2011

Pass nr 2

Det gick jätte bra att jobba igår, efter en timme kändes det som man inte varit borta över huvud taget. Hade trevliga kollegor att jobba med oxå och det gör så mycket. Ska idag göra arbetspass nr 2 efter semestern, känns helt okej. Dom flesta på jobbet har nu nedräkning för att gå på semester och min är redan slut, det känns lite tungt.

Blev så glad igår kväll/natt för jag lyckades hitta mitt moderskapsintyg som jag letat efter i hela huset flera gånger. Satt på golvnivå och såg då ett litet hörn på ett papper stack ut mellan byråerna, drog ut det och det var mitt intyg, kom då på att min sambo råkat ha ner dom melllan byrårena innan vi åkte på semester och jag skulle ta upp dom efter middagen men glömde bort det. Inte undra på att jag inte lyckats hitta det någonstans för där letar man ju inte.
Hoppas nu min chef skrivit på dom papper jag lämnade henne igår för det är lite sent att söka HP nu för försäkringskassan har ju 30 dagar handläggningstid (minst) och det är inte ens så många dagar tills jag skulle kunna få gå, tror nu inte att jag kommer få igenom det men hoppas på att jag får det. Blir inte kul att jobba fram till förlossning på mitt jobb, kommer då bli en belastning för mina kollegor och det känns ju inte roligt. Så håll tummarna för mig att det löser sig.

Önskar er en toppen dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar