söndag 10 juli 2011

Tidig morgon

Kunde verkligen inte sova i natt och naturligtvis vaknar då sonen kvart i sju (han som sovit länge varje morgon) av hunden som springer som en galning genom huset när husse/pappa kommer hem från jobbet. Jag ska ju dessutom jobba i natt så jag hade gärna fått lite mera sömn men men.
Vi har redan hunnit äta frukost, göra oss i ordning och packat. A ska nämligen åka till sin mormor i husvagnen idag. För både jag och P ska jobba i natt. Hade tänkt spela bilbingo innan jobbet men det kan jag ju glömma behöver sova istället om jag ska orka med natten, får ju inte sova tillräckligt imorgon för då ska jag till barnmorskan melllan nattpassen:-( . Jaja jag kanske kan få spela någon mer gång innan sommaren är slut, jag och sambon jobbar ju om varandra nu eftersom dagis är stängt så det är alltid någon av oss som jobbar så det blir inte någon tid över alls för nöjen tyvärr.
Ska slappa en stund nu vid barntvn innan vi far ut till siggis, jag blir väl kvar där över dagen i det fina vädret så får jag sova en stund när jag kommer hem innan jag ska lämna hunden i björklinge för hon kan ju inte vara ensam hemma hela natten.

Önskar er alla en toppen dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar