fredag 27 april 2012

God morgon

God morgon. Här blev det en tidig morgon, först vaknade O redan fyra, hon som alltid sover hela nätter annars. Fick henne att somna om tillslut. Sen tyckte hon att sex var en bra tid att gå upp.
Morgon bestyren är gjorda och nu sitter hon på golvet och leker och "pratar" för fullt.

Min mage är knas idag igen så vi får se hur det utvecklas. Jag ska ju till dietisten (var hos en sådan under graviditeten) men kan ju inte gå om jag måste springa på toa hela tiden, tror det bara är min krångel mage men man vet aldrig och jag vill ju inte smitta någon på sjukhuset.

Önskar er en toppen dag. Här strålar solen så det kanske blir varmt och skönt idag

1 kommentar:

  1. Blir ju lite avundsjuk att ni har sol. Här spöregnar det.. Men va gör det det är fredag och snart helg.
    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera