tisdag 24 april 2012

Natten

Igår kväll när sambon var på fotboll var O väldigt gnällig och näsan rann. Kändes lite varm men inte het så hon fick gå och lägga sig tidigare än vanligt. Sen har hon stökat hela natten, vaknat, låtit i sömnen, kastat sig fram och tillbaka i sängen. Kl halv tre tog jag temp och då var den nästan 39 grader. Hon fick en supp och lite mat (hon brukar ju inte äta på nätterna men hon åt så dåligt innan hon gick i säng). Hon lyckades somna om men jag är ju så lättväckt så jag hörde ju när hon lät i näsan och sånt, så för mig blev det inte mycket till sömn. Sen vaknade stora pojken före fem och kom in till oss men han kunde inte somna om och hade svårt att vara tyst så han inte skulle väcka syrran. Så kvart i sex gick P upp med honom och jag kunde ligga kvar till halv åtta.
Blir en trött dag idag här hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar