tisdag 17 april 2012

Ring ring

Min mobil ringde här strax före halv sju, det var Tett som undrade om jag ville med ut och gå. Självklart följde jag med. Blev inte så långt men det var skönt att komma ut och röra på sig. Hunden blev ju glad oxå förstås att få ut och gå lite. Träffad på A:s ena fröken när vi var ute, hon skulle oxå röra lite på sig.
Kom tillbaka tio över sju och då sa sambon att han trodde jag skulle varit tillbaka till sju, hade varit lite smått kaos när han skulle få upp A ur badet och O hade bara varit gnällig. Jaja så kan det gå

Nu är båda barnen nattade sen en stund tillbaka. P vilar på soffan inför nattens jobb och jag sitter ju här och skriver. Undrar om det är något att se på tv ikväll?

Önskar er en god kväll och natt.

1 kommentar:

  1. Duktiga ni är. :)

    Ja vi skulle också gärna ha en sån här hemma. :D

    Tack så mycket det ska jag försöka göra.

    kramar.

    SvaraRadera