torsdag 12 april 2012

VC

Kände mig riktig bra i morse så jag åkte och lämnade A på dagis (stackarn behöver verkligen få komma dit och leka) men sen blev jag tvungen att gå på toa i alla fall, skulle inte druckit apelsinjuice, visste det men ändå tog jag. Beslöt mig för att ringa VC för nu har jag ju hållit på till och från i nio dagar. Hon tyckte ändå att det lät som det var på tillbaka väg så vi skulle avvakta över helgen, jag skulle köra skonkost. Var jag inte bra till måndag då skulle jag höra av mig igen så skulle dom ta avföringsprover men som hon sa är det typ salmonella så gör man ju inget ändå utan det får läka ut själv. Tror dock inte att jag har det. Vi får se vad som händer och peppar peppar nu har jag klarat mig nästa hela dagen. Men längtar efter god, kryddig smakrik mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar