fredag 20 april 2012

Katastrof

Igår em/kväll åkte vi för att hämta ut ett paket till P i bälinge och stöd handla. Men innan skulle vi kasta glas och medans vi gör det ändrar vi planen och åker till Maxi istället. A var hungrig så vi tog en hamburgare på McDonalds. Medans vi äter blir O kinkig och jag inser då att hon börjar ju naturligtvis oxå bli hungrig MEN vi har ju ingen skötväska med oss för vi skulle ju bara till bälinge, PANIK.
Det hela slutar med att jag tar med mig O in på maxi skannar in en förpackning med barnskedar och en burk med bananyoughurt och ställer mig å matar henne i butiken. Jag lovar att det var många som tittade konstigt på mig men vad skulle jag göra och jag betalar ju för det jag tog. Jaja när hon blev någorlunda mätt kunde vi fortsätta våran handling vilket blev så där, för trött i hjärnan för att kunna tänka vad vi behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar