tisdag 17 mars 2009

Fredag den trettonde

I fredags åkte jag till min bästa vännina som hade skickat iväg man och barn för att vi skulle få ha en tjejkväll alldeles ensamna, vilket inte har hänt på fyra år. 

Hon bjöd på trerätters middag, jätte gott var det. Till förrätt åt vi våffla med gräddfil och löjrom, till huvudrätt åt vi ungsbakad lax med pasta och spenat till efterrätt blev det chokladpannacotta med hallon sås, MUMS. Och massor av vin naturligtvis. 


Vi hade en underbart trevlig kväll och satt och pratade till sent. Vi var tvugna att bryta upp innan vi egentligen ville för bla så skulle jag få skjuts hem av brorsdottern och dessutom hade jag ju barn att ta hand om på morgonen. Så här såg chauffören ut när hon kom och hämtade mig på natten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar