torsdag 5 mars 2009

Tisdags


I tisdags var vi jättesena till öppnaförskolan, vi kom dit ca kvart i två. A somnade naturligtvis i bilen på väg in till stan, som tur var hade jag vagnen i bilen så jag kunde lyfta över honom till den och slapp bära honom. Han kan vara helt omöjlig att väcka när han sovit en kort stund. Han fick sova en liten stund i vagnen medan jag tog av mig ytterkläderna. Han vaknade när jag skulle få av honom lite kläder. 

Sångstunden började ganska på en gång när vi kom in och A ville inte vara med på den, det har aldrig hänt förrut. Så vi stannade kvar i lekrummet med några andra barn. Då dök kompisen Leo upp, nyfrissad och fin.

Lite senare ringde min vän PK och frågade om hon kunde lämna sin son medan hon var på bvc med dottern och det gick ju bra. Barnen lekte jätte bra. Pk kom tillbaka lagom till fikan som tur var för jag hade inga pengar med mig (klantigt)

När öppna var slut gick vi till årstahallen för att handla. A ville göra som V gå omkring själv i affären men det fick han inte. Återigen var det bra att hon var där för jag hade glömt bort att jag inte hade någon plånbok, så snäll som hon är lånade hon ut pengar till mig. Tack min vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar