lördag 21 mars 2009

fredag

Idag vaknade hela familjen sent. A sov i vår säng för han vaknade halv fyra imorse och det tyckte jag var för tidigt att gå upp. Tog en promenad med Hilde och sen fick det bli en sen frukost. Vid tolvtiden susade vi in till stan och storhandlade på willys. A hade egen vagn så det tog lite tid (P fick jaga honom i hela butiken;-)) 

Efter shoppingen åkte vi till bowlinghallen och åt lunch. A:s farmor jobbade när vi kom dit, så då blev han jätteglad och hjälpte sin farmor med lite kunder. Sen var det bara hem och packa upp varorna. När det var klart tog jag mig en promenad till med Hilde (hon träffade en jätte fin bordercollie/golden kille), strax efter jag kom hem hade sambon gjort klart middagen som bestog av kycklingfilé med beasås, pommes och sallad, dock inget vin till för han skulle iväg och jobba senare. Glass med noisettesås fick det bli till efterrätt, MUMS.

När jag nattat A och surfat och tvättat lite bestämde jag mig för att baka (kl 23 på kvällen, ja jag är galen jag vet). Så det blev frysmuffins med kladd i och snickerskakor sen fick det räcka för idag. Så nu har jag lagt några bud på tradera och bloggat så då är det väl dax att gå i säng om man ska orka kliva upp med sonen imorgon

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar