tisdag 17 mars 2009

Sista natten

Jag var ju som sagt var och roade mig i fredags men sen på lördagen började arbetsveckan. Jag har nu gjort tre nätter av fyra. Har bävat för att göra dessa trodde det skulle vara jobbigare än det varit. Brukar nämligen tycka tre nätter är jobbigt sen jag fick barn och man inte sover lika bra. Men min sambo har varit jätte gullig och varit ute mycket dom här dagarna så att det ska vara tyst här hemma när jag ska sova. Tack min älskling. Har sovit ganska hyfsat för att vara mig. Idag har det varit lite mera liv här hemma eftersom P inte mår så bra så har dom inte orkat vara ute så mycket idag men jag sov ganska bra ändå. Så nu ska jag straxs susa iväg till jobbet. Känns som om jag skulle orka jobba ännu fler nätter nu när jag är inne i denna sväng.

Ha en underbar kväll och tänk på mig som jobbar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar