lördag 25 april 2009

besök från östhammar

Igår sov A ganska länge, skönt. Vi var bara hemma igår, jag försökte städa och röja undan lite. Helt plötsligt dök min bror upp (han skrämde mig rejält, Jag hade släppt ut Hilde på tomten och stängt dörren, A stod och plaskade och jag duschade, helt plötsligt kommer Hilde infarande och jag tänkte hur kom hon in jag stängde ju dörren. Efter en liten stund hör jag hur någon går i huset snacka om att bli nervös, där står jag naken i badrummet, men det var bara bror som tur var)

Bror var här halva dagen, sen kom Tett en sväng. Min vän från östhammar kom efter jobbet och vi skulle äta lite mat och dricka vin och prata lite "skit". Vi hade inte träffats på jätte länge. Så nu har hon fått se hur vi bor. Robert och Tett kom förbi en liten sväng på kvällen och bror kom en snabbis till. 

Nu ska jag och A gå och äta frukost. Ann ligger fortfarande och sover så hon får äta något senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar