söndag 26 april 2009

Bilbingopremiär...

Igår gjorde vi inget speciellt, Ann åkte hem vid halv två tiden. När P vaknat gick vi över till svärmor för att vattna blommorna och se vad dom hade gjort i huset denna vecka (dom har en vattenskada i grunden, inte så kul). Hela toagolvet, badrumsgolvet och en bit i kontoret var upprivet och i hallen hade dom tagit bort mattan så det var bara trät kvar som dom säkert kommer riva bort på måndag. Stackars dom när dom kommer hem inte kul att leva i sån röra.

Idag ska jag åka på bilbingopremiären i österbybruk, ska bli jätte kul. Det är mina svägerskors fel att jag blivit så inbiten på att spela bilbingo (började förrförra sommaren att spela mkt). Förr åkte jag max två ggr på en säsong och då bara till björklinge.Funderar på att göra salami och brieost mackor att ta med till fika pausen, mums. Medans jag är på bilbingo ska P och A åka till studenternas och kolla på siriusmatchen, det är A:s första riktiga fotbollsmatch. Hoppas han har  tålamod att sitta och titta annars blir det inte så mycket kolla för P. Fint väder verkar dom få i alla fall.

Och i natt ska jag jobba min första natt av tre. Sen jobbar P onsdag och torsdag sen är han ledig hela maj, orättvist tycker jag skulle oxå vilja vara långledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar