söndag 5 april 2009

oj det var änge sedan


Nu är det hur länge som helst sen jag skrev något, fy på mig. Ja vad har hänt då? Jo lite allt möjligt bla har A hunnit fylla 2år. Det var en lyckad dag för honom med mycket gäster (både människor och hundar) och många paket. Han älskar att öppna paket. Som vanligt när det blir så där mycket folk så har man ingen tid att prata med någon känns det som, men huvudsak A hade en bra dag. Tack för att ni kom och för alla paketen som han fick. 

Sen har jag jobbat en del som vanligt. P har influensan (men på bättringsvägen )och A kräktes hela natten som var. Han var hos mamma för jag jobbade så hon stackarn fick vara uppe hela natten med kräkor. Hoppas hon fick sova något på em idag för hon ska ju jobba hela natten nu.

Min brorsdotter har varit i Örebro och spelat innebandy cup hela helgen och dom vann hela cupen, ETT STORT JÄTTE GRATTIS TILL DIG, GO GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar