onsdag 15 april 2009

Utbildningsdag

Igår var jag på utbildningsdag på jobbet. Det var en intressant dag. Fick bla veta mer om hur en mrt fungerar och på em hade vi hjärtlungräddning först på barn sen även på vuxna. Det va jobbigt att göra på den vuxna dockan. Tur att man förmodligen får ett sånt adrenalinpåslag när det är på riktigt så man blir nog inte lika trött förrän efteråt. 

På em igår så fick jag jätte ont i magen och mådde illa så jag tillbringade hela kvällen och natten på toaletten, mindre kul. Har legat hela dagen idag oxå. Tror det var lunchen igår för min svägerska mådde oxå lite dåligt och vi åt lika mat. Hon blev inte lika dålig som jag men jag har en jättekänslig mage. 

Idag fyller min mor 65år och jag kan inte åka och gratta henne,  jätte tråkigt tycker jag. Hoppas jag mår bra tills imorgon så kan jag gratta henne då. Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och hoppas du snart är bättre, själv var jag tyvärr dålig nästan en vecka efter en matförgiftning,inte kul alls,hoppas din är lindrigare. Hälsa din mammaoch gratta!

    Många krya-på-dig kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha. Det känns bättre nu, har ätit en sen middag och verkar få behålla den. Det ska jag göra. Ha det gott
    Kram Carina

    SvaraRadera