torsdag 16 juli 2009

Äntligen...

är häcken klar. Det tog sin tid. P har gjort ett superbra jobb, tack älskling. Jag hjälpte till med att kasta allt i säckar idag och sen har jag gjort lite nytta inne i huset. Tett kom hit och bakade chokladbollar med A idag (han frågade henne igår om hon inte kunde göra det och snäll som hon är kom hon hit idag och bakade)

Sen har jag varit på bilbingo med Anneli och Majsan i björklinge. Vi hade många chanser men vann inget, lite tråkigt men det är ju trevligt att träffas o spela (och glöm inte fikat i pausen).

Nej jag har inte så mycket att skriva idag men ni får ha en fortsatt skön kväll så ska jag gå och vara lite social mot sambon

Här kommer en bild (som tog för ett tag sen när han fått sitt nya paraply) på min sötnos

2 kommentarer:

  1. Va A lika duktig på att rulla chokladbollarna den här gången som förra?? ☺
    Kram Mie

    SvaraRadera
  2. Nej den här gången slarvade han mest.HI HI
    Så du läser här
    Kram Carina

    SvaraRadera