lördag 11 juli 2009

Biobesök...



Idag sov A ända till kl 11, helt otroligt egentligen, visserligen somnade han lite senare än vanligt igår men ändå. Vi hade bestämt att vi skulle gå på bio med A idag, så vi gjorde oss iordning, gick med hunden sen tog vi bussen ner på stan, åt på McDonalds och gick till biografen. A ville se mamma mu och kråkan så så fick det bli. Han tyckte det var jättespännande och satt faktiskt stilla hela filmen men munnen gick en hel del förstås för tyst kunde han inte vara (han pratade faktiskt inte hela tiden men en hel del speciellt på slutet). Dom gjorde reklam på stora affischer att filmen om Nicke nyfiken 2, gissa om det var något A pratade mycket om, han bara ÄLSKAR Nicke.

När vi kom hem åkte jag till björklinge för att hämta bror med familj för dom skulle äta med oss och Anneli med man. Anneli och Patric var sugna på att prova ett nytt recept och frågade om dom kunde komma till oss och bjuda på det, SJÄLVKLART fick dom det. Det var jättegott. Det blev en liten fördrink sen åt vi maten och som efterrätt blev det jordgubbar, glass och noisettesås, MUMS. Sen blev det kaffe och lite mera drinkar samtidigt som vi pratade och tittade på tv. Nu har alla gäster åkt och jag tänkte passa på attt blogga lite, fick skäll idag att jag skriver för sällan men det är svårt att hinna med när man har småbarn, när han gått i säng är man oftast så trött själv. Men jag ska försöka skärpa mig. Ha en fortsatt skönt kväll.

4 kommentarer:

  1. Hoppsan blev två olika storlekar på texterna hur nu det gick till, förmodligen för jag var inne och ändrade i html ordningen, ber om ursäkt för det
    CC

    SvaraRadera
  2. Hmm, det kanske beror på min dator men jag kan inte se vad det står i andra delen, det är bara en massa symboler...

    SvaraRadera
  3. jaha för i min dator är texten bara mindre. Konstigt. Vet ej vad det är för textformat. Får kolla upp det.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu har jag ändrat teckensnitt hoppas det går att läsa nu.

    SvaraRadera