torsdag 2 juli 2009

Gårdagen

Ja igår var det slappa på fm och sen skulle vi ut på promenad allihop men när vi gick förbi A:s farmors hus, då ville han stanna kvar där. Så det blev jag och P som fick gå. Vi gick förbi "bassängen" så Hilde fick simma lite (hon simmade tills hon flämtade och frustade), eftersom hon simmade en del blev det inte någon längre promenad (hon gillar ju inte värmen och hade ju fått motionen ändå).

Efter promenaden stannade vi och fikade hos svärmor och svärfar (vi han bara få in kaffet så smsa min bror att dom var på väg till oss, så då fick dom oxå komma över och fika). Sen fick jag skjutsa in Carola till stan för hon skulle på massage och fick inte plats i bilen med dom övriga som skulle in och köpa en moped till Jennifer. Sen när jag kom hem körde jag ett städrace här hemma. 

Vid halv sex susade jag in till stan igen, dumpade Jennifer, plockade upp Carola och åkte ut till skölsta för att hämta Anneli (som inte kan ta sig någonstan nu när hon skadat sig) för vi skulle på bilbingo. Även denna gång blev det ingen vinst men det är ju trevligt ändå. 

Kom hem ganska sent eftersom jag måste åka via stan och lämna av Anneli. Fick en drink av min sambo och sen tittade vi på en film. Blev efter två innan vi kom i säng. 

Idag ska vi bla åka in till stan på eftermiddagen och köpa gräsklipparen som vi beställt.

Ha en underbar dag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar