måndag 14 september 2009

första morgonen

Jaha då har man klarat av sin första A-tur på säkert sex år. Det gick ju ganska bra, fick jobba med en jättebra sköterska, dagen flöt på bra. Fick gå tidigare från jobbet jag hade skrivit fel tid på dagis. När jag kom för att hämta sonen, rann det var ur hans öga igen. Beror nog på att han gråter så mkt på dagis och han har trånga tårkanaler, På helgerna är hans ögon bra och så fort han varit på dagis rinner dom. Konstigt. 

När vi kom hem slappade framför tvn en stund (A är så trött när han kommer hem från dagis) sen gick vi till farmor och farfar för att fika lite och jag tog en promenad med hunden. 

Imorgon måste han upp tidigt, halv sju närmare bestämt, det är han inte van vid i alla fall inte att behöva äta frukost och göra sig i ordning och iväg på en gång. Men både jag och P har utbildningsdag imorgon så vi ska båda iväg på morgonen. 

Ja har inte så mkt att skriva om så jag önskar er en trevligt kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar