tisdag 29 september 2009

städat

Efter jag lämnat A på dagis gick jag hem och  städade.  Inte speciellt roligt men nödvändigt ont. Hämtade sonen vi tre på dagis, han satt och spikade när jag kom så han var tvungen att plocka undan innan vi kunde gå hem, det hade väl gått hyfsat idag på dagis, fröken sa inte så mkt. 

På vägen hem gick vi förbi svärmor för jag var så nyfiken hur det såg ut nu när dom börjar närma sig slutet på renoveringen. Det var jättefint. Hon bjöd på kaffe och macka, P kom dit efter jobbet. Sen tog vi en gemensam promenad med hunden innan vi gick hem och lagade mat. Idag blev det korvstroganoff och ris, mums. 

Imorgon ska både jag och P börja kl 06.45 så jag har jagat som en tok efter barnvakt men ingen kunde. Men min mor är så underbar så hon stannar kvar på jobbet (efter sitt nattskift) så jag kan komma senare till jobbet så A slipper gå på en annan avdelning på morgonen där han inte känner personalen. Tack kära mamma.

Ha en skön natt

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar