söndag 20 september 2009

Ja som sagt var vi skulle ju på bio och det gjorde vi. Filmen var 1 timme och 20 minuter lång och A satt som ett ljus hela tiden (helt inne i filmen) han fullkomligt älskar Nicke. När filmen var slut började läppen darra och han började gråta och frågade mig varför filmen var slut för (är det inte för gulligt). Jag förklarde för honom att på bio kan man bara se filmen en gång inte som hemma där man kan titta om och om igen.

Efter bion gick vi till svandammen för att titta på "sture och bengt" så här såg det ut:




A tyckte det var en rolig dag så han var inte så sugen på att åka hem igen men när jag berättade att hans gudmor och gudfar skulle komma då ville han åka hem direkt. 

När vi kom hem såg det ut så här en stund:



Sen började jag med maten som skulle bli falukorv i ugn med mos. Då dök gästerna upp och A lekte med sin gudfar medans maten skulle bli klar. Han gillar sin gudfar.  Efter maten drack vi kaffe och fikade

Nej detta blev ett långt inlägg nu ska jag titta på tv med min sambo, ha en underbar kväll.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej svägerskan Ja vi hade jättetrevligt och allra helst gudfar Patric tror jag som e mycket nöjd med att vara såååå populär hos gudbarnet Tack för maten det var jättegott nästa gång bjuder vi på mat Hoppas att du får en bra dag på jobbet i morgon trots att du börjar i tidiga ottan då vi vanligtvis brukar gå hem
    Kram "Kacka" och Pumpan

    SvaraRadera