onsdag 9 september 2009

jaha

Vad har hänt sen senast då? Jo jag var på bilbingo förra veckan och då vann jag 500kr inte helt fel. Sen har jag jobbat fyra nätter på raken (fre,lör,sön och måndag) och då händer inte så mkt här hemma, det sliter lite att jobba så mkt, hårda golv och dåliga arbetsställningar.

I tisdags skulle jag lämna A på dagis efter han varit hemma nästan en och en halv vecka. Ja det blev ju tårar som vanligt. Enligt fröken går det hyfsat på dagarna, em är bäst. Anneli med familj kom hit och fikade en sväng på tisdagskvällen så det blev lite för sent i säng för lill killen.

Idag har jag haft kvartsamtal på dagis, det gick ju bra. A fick vara lite längre på dagis idag men han hade haft kul. Efter dagis åkte vi en sväng till ÖB och shoppade lite, mormor var med och vi avslutade dagen med att äta på Max (ingen bra middag för sonen men kl var så mkt)

Ikväll somnade A halv åtta så då kommer han nog vara pigg och utvilad för att orka med dagis imorgon igen.

Ha en skön kväll mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar