söndag 20 september 2009

Helgen

Ja jag gjorde mina två c-turer och dom gick ju bra (den ena var det kaotiskt mkt att göra på och den andra lugn som en filbunke men det är charmen med mitt jobb). 

Fredagkväll kom jag väl hem efter tio från jobbet så då blev det bara lite tv framför soffan.

Lördag då städa jag och sambon hela huset, skönt att få det gjort. Sen på em kom A:s mormor och hennnes kompis Kirsti på besök, då blev det lek och bus, vi tog även en långpromenad med hunden allihopa (jag inte P då som var på bowling tävling). På kvällen blev det mys i soffan med familjen, härligt.

Idag har A och hans pappa åkt till bowlinghallen för att titta när farfar spelar match och jag får vara hemma och ta hand om mig själv en stund (inte helt fel ibland) . Ska snart ta en promenad med hunden och sen göra mig klar för att åka och hämta dom. Vi ska gå på bio och se Nicke nyfiken 2, A fullkomligt älskar Nicke så det ska bli kul. 

Hoppas ni alla får en skön söndag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar