lördag 2 oktober 2010

frost och sol

Dom som känner mig kommer inte tro mig men jag gick faktiskt och la mig kvart i tio igår. Kan knappt tro det själv. Men jag var så fasligt trött så då tänkte jag att nu ska jag banne mig gå i säng innan det går över som det brukar göra. Och hör och häpna jag sov ända till kvart i åtta (ja visst vaknade jag till någon gång men somnade om igen). Så nu har jag varit uppe över en timme men resten av familjen sover fortfarande. Jag har passat på att uppdatera mig i datorvärlden i min ensamhet, skönt faktiskt.

Ute skiner en sol och det är vitt på marken, fast nu börjar det smälta bort och det droppar från taken. Hoppas att solen stannar framme hela dagen. 

Önskar er alla en underbar lördag. Kram på er

1 kommentar:

  1. Skönt att lägga sig tidigt :)

    Spanar runt på fler som föräldrabloggar och använder bloglovin. Hoppas du/ni får en fin dag :)

    SvaraRadera