söndag 10 oktober 2010

Vilken resa

Oj vilken härlig resa vi hade till ullared. Vi kom väl ner vid femtiden på onsdagen, checkade in i stugorna sen for vi ner och tog en timmes shopping innan några av tjejerna fixade maten. Vi åt tacos/tortillas så himla gott och så blev det några glas vin. 

Torsdagsmorgonen ringde väckarklockan redan sju så vi skulle hinna shoppa hela dagen. Halv nio for vi ner till gkås. I år hann jag med att fika gånger flera och äta lunch (förra året shoppade jag bara hela dagen). Hade en svans efter mig mer eller mindre hela dagen;-), svägerskan följde mig i mina fotspår. Blev ganska många tusenlappar som jag handlade för. På kvällen serverades det massor av goda pajer, tack tjejer för underbar god mat. Ikväll fick jag inte i mig mer än två smirinoff ice sen blev det vatten resten av kvällen för mig.

Fredag morgon, tog sin lilla tid innan vi ätit frukost, duschat och skulle packa in allt i bilarna. Slutade med att jag och PK tog en bil och for ner i förväg till Gkås, PK skulle byta en massa saker och jag hade en hel del kvar att handla. Så det blev shopping i några timmar innan vi styrde kosan hemåt vid tolv tiden. Vi tog en annan väg hem vilket kändes så mycket längre tycker jag. 

Innan jag hade lämnat av alla som jag skulle lämna av hann klockan bli ganska så mycket innan jag kom hem. Men lilleman låg vaken i sin säng så det blev ett kramkalas när jag kom hem, såå mysigt.

Säger bara tack alla underbara tjejer för en härlig resa, längtar redan tills nästa år. Och hoppas att alla ni som var där för första gången även följer med nästa år. 


2 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag blir. Det är alltid roligt att åka till ullared och särskilt i trevligt sällskap. Skulle varit kul att följt med er.
    Vi ses på jobbet. Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  2. Du får följa med oss nästa år.
    Kram Carina

    SvaraRadera