lördag 23 oktober 2010

Uppdatering

Ja vad har hänt, har ju inte bloggat på några dagar. Har inte funnits någon tid alls för det.
Punktar upp lite saker som hänt senaste dagarna för mitt eget nöjes skull, bra att kunna titta tillbaka och se vad man gjort när minnet tryter;-)

Onsdag:
  • Lilleman på dagis och jag sov en del inför nattens jobb
  • Lek och bus på kvällen
  • Jag åkte och jobbade
Torsdag:
  • Lilleman på dagis
  • Jag sov hela dagen
  • Jag åkte iväg till Gränby en sväng innan jag åkte för att fira min bästa vän som fyllt år i september men inte haft något kalas pga sjukdomar. (som vanligt hade hon gjort en gudomlig tårta)
  • Jag skulle jobba även denna natt
Fredag:
  • Lilleman ledig från dagis
  • Jag sov till ett efter nattens jobb (lilleman var med sin far)
  • Vid halv fyra tiden kom min kusin och hennes två barn (så roligt att äntligen träffas igen, går alldeles för länge mellan gångerna, skärpning)
  • Tett ringde och frågade om vi skulle äta pizza ihop
  • Nisse, Carola och Tett kom hit och åt mat och fikade med oss
  • Robert dök upp en sväng, kul
  • En trött kille var uppe alldeles för länge men ack så mysigt vi har haft det i soffan
  • Vid tio åkte nog gästerna och vi fortsatte slappa i soffan
Nu är klockan mycket och jag ska försöka komma i säng så man orkar med morgondagen. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar