måndag 30 augusti 2010

förväntansfull

Det var en förväntansfull kille i morse, tyvärr sov han dåligt i natt så han lär nog bli rätt trött idag. Det var en hel del som behövdes ta med till dagis idag eftersom vi varit lång lediga tog vi hem allt i början av sommaren. Dessutom måste det ju finnas extra kläder för eventuella olyckor nu när han har slutat med blöja, det är ju en sak hemma men på dagis är det nog lättare att glömma bort att man måste gå och kissa. Ska bli spännande och höra hur hans första dag varit.

Själv håller jag nu på att koka vatten både på spisen och i vattenkokaren, jag ska nämligen ta mig ett bad. Än har rörmokaren inte ringt så han kommer säkert inte förrän imorgon och gissa om jag längtar tills jag får varmvatten igen.

Ha en underbar dag allihop. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar