onsdag 11 augusti 2010

Norrskedika

Dagen har tillbringats hemma med att plocka, röja och tvätta. Inte så roligt men måste göras. Lilleman fick sina saker idag som jag köpte igår. Det var bla en skottkärra, stora krattor och spade så han kan hjälp till i trädgården;-) och så fick han en egen barnhögtryckstvätt, det var nog favoriten, för vilket barn älskar inte att hålla på med vatten. Han tvättade traktorn, köket, väggar, äppelträdet mm, ja allt som kom i hans väg. Vi fick nästan slita in honom för annars hade han nog stått där än;-)

På em/kvällen åkte jag med Anneli och Milla på bilbingo och denna gång gick resan till norrskedika, lite väl långt att åka för att spela bilbingo kan man tycka men helt klart kul att spela någonstan man aldrig spelat förrut. Tyvärr vann vi inga pengar, var bra nära många gånger men trevligt hade vi i alla fall.

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ska allt bli klart här hemma för sen åker vi ut på bästa vännens land och övernattar där en natt innan vi ska fara iväg på semester.

1 kommentar:

  1. Du med vännen, jag läser men är dålig på att kommentar, förlåt. Önskar att dygnet hade fler timmar. Jag ska skärpa mig!

    SvaraRadera