måndag 9 augusti 2010

Måndagslistan alá jennyn

Idag måndag är jag glad för att 

  • jag och min sambo har nu en gemensam semester
  • vi hade en underbar dag/kväll hos min vän på deras land förra veckan
  • på lördag åker vi en vecka till viken:-), längtar
  • vi ska ev en sväng till bästa vännens land och sova kvar
  • hunden slutar löpa snart
  • igår hade vi en underbart mysig kväll med räkor och film
  • vi har så mycket roligt inplanerat under semestern

Gör en peppande måndagslista du oxå, behöver inte vara några stora saker utan små saker som ger en glädje i vardagen. Vill du läsa flera härliga listor ska du gå in på Jennyn och läsa. Hon länkar varje måndag till andra som gjort en måndagslista.

Önskar er alla en underbar dag vart ni än bor. Här  där jag bor regnar det idag, längtar efter sol igen. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar