onsdag 25 augusti 2010

Regn regn

Ja nu har nog hösten kommit för det bara är grått och mulet och regnar, såå himla tråkigt. Hade gärna haft sol och värme ett tag till. Vi tog en promenad i regnet till dagis och hälsade på en stund. På måndag ska lilleman börja dagis igen efter ha varit ledig i 8 veckor. Men det gick bra, han ville inte gå hem när vi skulle gå därifrån så det känns ju bra. Vi testade även att kissa på dagistoaletten och det gick ju bra;-) 

Ikväll åker sambon och svärfar till stockholm och ska hämta en varmvattenberedare, så jiippii då kommer jag äntligen får varmt vatten igen, längtar. Undrar om jag och lilleman ska baka lite ikväll när vi är ensamma hemma? Vi får se vad det blir.


3 kommentarer:

  1. Tävlingen i samarbete med GladaGrodan är avslutad och 2 vinnare är presenterade i bloggen, ta en kik om du var en av dem!

    Jag har även 3 andra härliga pågående tävlingar i bloggen, och fler är på g - kika gärna in och delta i dem också om du inte redan gjort det. :-)

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!
    Kramar Carolina

    SvaraRadera
  2. verkar som alla fått den utan jag, i morgon måste det vara min tur!

    SvaraRadera
  3. Jaa usch visst ädet tråkigt! Ha en fin vecka o missa inte att tävla hos mig! kram jenny

    SvaraRadera