tisdag 30 juni 2009

Äntligen semester

Ja idag vakade jag av efter mina fyra nätter, sista natten var det betydligt mycket mera att göra (fick byta sal pga bla sommarvikarier). Var trött i fötterna och hade smärtor i mina händer när jag fick åka hem på morgonen.Sov till halv två (eller försökte sova).

På efter middagen åkte vi in till stan för att shoppa. Vi tog en repa till Leklust där vi köpte en mindre pool till A och lite annat, åkte vidare till bauhause för att titta på gräsklippare men dom hade ingen som vi ville ha, däremot hade dom hängjordgubbsplantor för 59kr styck, så jag köpte tre stycken att hänga i krokarna på altanen. På rusta blev det en flytgroda till dammen, mangelkorg och lite smått & gott. Efter det var vi både hungriga och törstiga så middagen fick bli korv på ikea (kanske inte den nyttigaste maten men gott var det). Jula nästa och där var naturligtvis gräsklipparen vi ville ha slut så dom skulle beställa hem (så gräset får fortsätta vara långt ett tag till). Svängde förbi willys på väg hem och kompletterade lite som fattades här hemma.

Tog lång tid att natta A idag för han sov en stund i bilen och då brukar det bli kört att somna på kvällen. Nu har min sambo satt på kaffe, det ska bli så gott inte druckit en kopp idag.

Ha en skön kväll i värmen själv ska jag njuta av att jag har semester i nästan fyra veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar