måndag 23 augusti 2010

:-(

Ja räkningen slutade på över 1400kr för något jag redan vet och egentligen bara behövde medicin för. Men det ska ju vara så dyrt att bara kliva över tröskeln till en vetrinär. Och ja jag har försäkring men vad hjälper det, självrisken är hög och den gäller inte för mediciner mm så där finns inga pengar att hämta. Men min hund kommer i alla fall bli glad igen, så då är det värt det.

Klockan hann bli ganska så mycket innan jag och hunden kom hem men som tur var så hade min älskling stekt pannkakor till middag, så jag behövde inte vänta länge innan jag fick något i magen, tack. Han har varit iväg och spelat golf idag och det gick tydligen bra, kul för honom.

Nej nu ska jag gå och mysa med lilleman innan han ska krypa ner i sängen för natten.

1 kommentar:

  1. Det är hemskt dyrt med djurvård räcker med att öppna ytterdörren till djursjukhuset så kostar det pengar :(

    SvaraRadera