måndag 23 augusti 2010

Krig


Här hemma är det bara argt idag. Vet inte vad det är med lilleman men han lyckas göra mig arg hela tiden. Han hade sitt värsta utbrott någonsin när vi skulle gå på promenad med hunden, jag lovar att hela byn hörde honom men jag vägrade ge med mig så han fick ge sig till slut. Tråkigt när det är så hela tiden (visst e han go i mellan åt så klart). Mycket pip och gnäll har det blivit oxå så jag undrar jag om han håller på att bli sjuk. Det i kombination med värsta treårs trotsen gör inte livet lätt för en mamma. Men som tur är älskar jag ju min lilla klimp i alla fall. Hoppas att vi får en bättre eftermiddag istället. Vi ska nu sätta oss i soffan och titta på film och bara slappa (fast jag skulle hellre vilja vara ute när det för en gångs skull är fint väder) så kanske lilleman mår bättre sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar