måndag 9 augusti 2010

sex and the city

Tro det eller ej men jag och min sambo tittade på den filmen igår. Han ville vara snäll och se en chickflick med mig. Snacka om han (och jag) fick en chock när vi insåg hur lång den var, klockan hann bli jätte mycket innan vi kom i säng. Som straff ska jag få se någon film som kanske inte är i min smak, vi får se vad det blir.

Just nu är killarna och tittar på när sirius spelar, ska hämta dom strax före nio. Lilleman kommer vara så trött men han ville verkligen gå på fotboll med sin far och han är ju ledig från dagis så då kan det väl få bli så för en gångs skull. Innan matchen träffade dom farfar Jörgen och åt mat på restaurang Alexander.

Jag har ju fått några timmar egen tid nu ikväll och då passade jag på att gå och shoppa lite, köpte några födelsedagspresenter och sen en massa roligt till A som jag tror han kommer uppskatta. Dom hade rea på barnens hus, sålde ut massa sommarleksaker. Och nu har jag suttit vid datorn ett tag. Klockan 20.15 ska bege mig till stan för att plocka upp killarna. 

Ha en underbar måndagskväll. Kram på er

2 kommentarer:

  1. har du sett serien? Jag har både serien och filmen hemma och kan se det om och om igen, sex and the city är en favorit...min äldsta dotter har också börjat kolla på serien...

    Ha en bra fortsättning på kvällen

    SvaraRadera
  2. Vilken film såg ni? har du sett tvåan? Kul och höra vad du tyckte om den. Precis sett tvåan =)
    jes jag lyckades hihi

    SvaraRadera