lördag 7 augusti 2010

Landet

Här rullar dagarna på så jag hinner inte riktigt med att skriva något. Hade i alla fall igår en helt underbar em/kväll hos min bästa vän med familj på deras lantställe. Jätte fint var det där ute. Läckert med bion och baren som dom byggt i ladan. Barnen sprang nakna och badade hela em och in på kvällen. Dom hade så roligt ihop. Blev bjudna på underbart grillat och pastasallad, mums. Synd att vi inte skulle vara kvar annars hade man kunnat ta ett glas vin. Efter middagen tänkte vi att barnen skulle se på film och vi kunde sitta ute och dricka kaffe men si det gick inte för min son vågade inte vara själv i bion (sen att han hade två kompisar där det räknades inte) så jag fick sitta med och se på film ett tag men sen när jag skulle dricka kaffe följde han med mig ut.

Så det blev en sen kväll igår, klockan hann bli tio innan jag la lilleman men det går ju för en gångs skull. Så nu är planen att vi ska få till en veckodag som vi (hela min familj) ska åka ut och sova kvar så vi tjejer kan dricka vin och pojkarna öl när barnen somnat. Ska bli så roligt, hoppas vi får till det.

Säger nu god natt och skriver om dagen imorgon istället. Natt natt sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar