tisdag 8 december 2009

lite shopping och annat.

<

Idag har jag och sonen haft en slappardag på fm, sen väckte vi hans far som vakade av idag. Hade en liten mys stund i sängen allihop. Efter lunch kom Tett och Robert hit och fikade, sen tog dom med sig A ner på stan för att titta på julklappar. Jag och sambo fixade till oss och gick på en promenad med hunden. Sen susade vi in till stan (kl var ganska mycket efter fyra någon gång) åkte till barnenshus för att titta på lite småsaker till A:s adventskalender, därefter till elgiganten. Vidare och plockade upp dom andra på stan för att åka till san remo för att äta mat, där även P:s syster dök upp för att göra oss sällskap. Det var jätte god mat, jag åt slovaki, mums.  Vi bjöd ungdommarna på mat, hoppas dom blev nöjda. God mat och trevligt sällskap är helt ok tycker jag.

Nu på kvällen har Tett, P och jag spelat mariokart. Jätte roligt spel, ännu roligare nu när vi har två wiiremoter och två rattar. Kan varmt rekomendera detta spel, kul nöje.

Nej nu ska jag betala några tradera vinster och sen försöka sova, är alldeles för vaken för det egentligen men man måste ju försöka i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar