onsdag 30 december 2009

Tung natt

Jag kom väl i säng strax före två och innan jag ens hann somna kom lilleman upp och ville sova med oss och självklart fick han det. Han babblade väl en stund innan tillslut somnade. Men sen har han farit som en proppeller hela natten, han har skallat mig, klöst mig, trängt mig nästan ur sängen. Fick ligga längst ut på kanten i samma läge för att jag skulle få lite ro så nu är ryggen helt slut. Dessutom ringde sambons klocka vid två tillfällen i morse, varför har jag ingen aning men irriterande är det i alla fall. Känns som jag inte sovit ett dugg men det har jag ju naturligtvis. Nu på morgonen har det kommit så mycket roligt ur min sons mun, jag borde skriva upp allt i en bok för jag kommer ju aldrig ihåg när jag ska återberätta. Ibland undrar man vad han får allt ifrån men naturligtvis är det så att han hör saker som vuxna säger och sen lägger han det på minnet och sen kommer det som ett brev på posten. 






                                                              Bild från i sommras på semestern

Idag är det handling som står på listan men först lite frukost innan dagen drar igång på riktigt.

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en tuff natt, tur att de kan få en att skratta lika snabbt då försvinner allt det jobbiga. Jag ångrar att jag inte skrev upp allt, kommer så mycket roligt!

    SvaraRadera