torsdag 10 december 2009

Ny smak


Fick ett ryck här på kvällen efter middagen och bakade muffins med marshmellowsbitar och hackad choklad i, ska bli spännande att smaka. Jag gjorde dom i mina fina julmuffinsformar som jag köpte när jag var på ullared. Lite roligt med lite mönster på formarna tycker jag.

Efter sonen somnat har jag inte gjort något speciellt, bara surfat runt på lite olika sidor, läst lite bloggar och sånt. 

Imorgon är det fredag och jag får se hur jag mår om jag kanske kan jobba imorgon natt, skulle vara skönt att vara frisk faktiskt. Hoppas ni haft en bra kväll.

Kram  på er alla

3 kommentarer:

  1. åh de lät som en spännande blandning, jag blir så sugen på att baka när man läser alla goa recept på olika bloggar =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår lite bättre nu! Själv har jag varit hemma med Emil idag som också är sjuk. Han missade både luciafirande, ett studiebesök och ett kalas, så han har inte varit en glad kille idag... Kram Ann

    SvaraRadera
  3. Floosan tack för att du tittar in här.
    Ann jo tack det är bättre, stackars Emil, hoppas han mår bättre snart. Slår dig en signal imorgon. Kram

    SvaraRadera