söndag 20 december 2009

Seg

Idag är jag lite seg efter nattens jobb. Fick gå hem en halvtimme tidigare i morse, tack min kollegor det var guld värt. När jag kom hem surfade jag runt lite innan jag kröp till sängs. Har sovit ganska hyfsat idag ändå. 

A är hos sin farmor, dom skulle baka pepparkakshus idag, vilket dom gjort. Dom har även varit ute och skottat snö som är A:s favorit sysselsättning just nu. Och min sambo står just nu och målar taket i hobbyrummet, det är så skönt att det äntligen händer något där nu.

När han är klar ska vi fara till min bror och hans familj för vi är inbjudna på middag där idag, ska bli jätte trevligt. 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag är redo att åka sen. 

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakanset avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!
    Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

    SvaraRadera