onsdag 14 oktober 2009

Full fart

Ja på söndag kväll kom min mor hit och åt middag med oss. Hon skulle sova här för P jobbade natt och skulle inte komma hem förrän kl tidigast sju och jag började jobba kl 06.45 så det blev ju ett glapp där. Hon skulle dessutom vara kvar så hon kunde lämna A på dagis till kvart i nio. Tack mamma.

Ja hade fullt ös på jobbet hela dagen och dom ville att jag skulle jobba heldag antingen måndag eller tisdag. Fixade barnvakt till tisdagen så jag kunde jobba då. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade min familj för att sen åka och stor handla, allt var slut här hemma. Något trött efter den slitiga dagen på jobbet. 

Tisdag var det att lämna A kl halv åtta på dagis men vi blev försenade så den han bli åtta innan jag lämnade så jag kom ju givetvis försent till jobbet. Jag hade utbildningsdag och den var ju bra, när den slutade kl fyra gick jag ner på avdelningen för att jobba fram till 21.30 en lång och slitsam dag. 

Idag har jag varit ledig men haft fullt upp. Tett och Robert kom hit och åt lunch med oss (pannkakor) sen fikade vi, åkte in till stan för att köpa skor till hela familjen men det blev bara till A och P så det tredje paret fick Tett välja. Iväg till apoteket och lite annat. Hem laga middag som blev kotletter, pommes och sallad. Tett åt här med oss igen:-)

Efter maten gjorde Tett och A chokladbollar och jag började med snoddas. Tett duschade A och sen fikade vi. P la A ikväll och jag upptäckte att jag inte hade florsocker hemma så jag kunde ej göra glasyren till snoddasen, typiskt, får fixa det imorgon.

Nu ska jag titta på Greys anatomi. Imorgon är det späckat schem.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar